Agentia de Publicitate Craiova | Camera Media Craiova

Loading…

Targul de Nunti Wedding Fever Craiova 2015 – Ziua I

Cea mai mare expozitie dedicata nuntilor din regiunea Oltenia, Wedding Fever, si-a deschis portile vineri, 27 februarie, la Centrul Multifunctional din Romanesti. Unii craioveni au venit chiar si cu doua ore mai devreme de ora deschiderii, iar prima zi a depasit estimarile organizatorilor in privinta vizitatorilor.

„Centrul Multifunctional este cel mai modern si cel mai potrivit spatiu pentru acest tip de evenimente si speram ca oamenii sa vina si sa se convinga de acest lucru. Momentan, este un trafic foarte bun“, a declarat Irina Butnariu, organizator Wedding Fever. Editia 2015 aduna laolalta zeci de furnizori de servicii si produse necesare organizarii de evenimente. Targul de nunti se desfasoara pe parcursul intregului weekend, vizitatorii fiind asteptati si sambata, intre orele 10.00 si 19.00, si duminica, intre orele 10.00 si 14.00.

„Asteptam publicul cu o multime de surprize, incepand de la creatori de rochii de mireasa cunoscuti la nivel national si international, pana la spectacole de dans, muzica, sunet si lumini, dar si o tombola cu premii importante, cele mai valoroase fiind o vacanta, respectiv un inel cu diamant. Avem o oferta extrem de variata in ceea ce priveste organizarea de evenimente, toate serviciile pot fi gasite intr-un singur loc“, a mai spus Irina Butnariu.
Vizitatorii s-au aratat interesati de domenii diverse, unii dintre acestia concentrandu-se doar pe unul sau doua servicii, in timp ce altii profita de reunirea furnizorilor pentru a se interesa de ofertele existente atat la costume si rochii, cat si la servicii foto-video, servicii de sunet, aranjamente etc. „Rochia deja am achizitionat-o si avem aproape totul pus la punct. A mai ramas sa alegem modelul de invitatii“, a declarat una dintre vizitatoarele targului. Alte viitoare mirese profita, insa, de expozitia de nunti pentru a proba cat mai multe rochii. Managerul unei case de moda specializate in crearea rochiilor de mireasa a precizat, insa, ca este important ca rochia sa fie aleasa in functie de caracteristicile fizice ale fiecarei persoane: „De multe ori se intampla ca viitoarele mirese sa isi aleaga rochii care nu le avantajeaza. Eu consider ca este important sa fie sfatuite de furnizori atunci cand probeaza rochiile. De asemenea, trebuie sa stie ca rochia ar trebui achizitionata cu macar cinci luni inainte de ziua nuntii, pentru a nu se aglomera foarte multe spre final“.
Printre cele mai atractive standuri expozitionale din cadrul targului se afla cele care prezinta modele de torturi si diverse aranjamente de candy bar. Torturile, spune reprezentanta unei cofetarii, sunt tot mai spectaculoase, iar viitorii miri doresc modele cat mai originale. In ceea ce priveste candy-barul, alegerile sunt facute foarte des în functie de o tematica. De exemplu, la botezuri sunt foarte solicitate briosele cu modele din desene animate, iar la nunti, unii miri aleg candy bar intr-o singura culoare.
Si in privinta serviciilor de fotografie, furnizorii vin cu noutati.

O firma specializata pe organizarea de evenimente le propune mirilor sa aleaga pentru evenimentul lor un „colt foto“: „Avem un panou retro-vintage care se preteaza atat pentru nunti si botezuri, cat si pentru evenimente corporate. Venim cu masti inovatoare pentru anul 2015, mergem foarte mult pe partea de personalizare. Incercam sa aducem ceva special pe piata din Craiova si am gasit oameni receptivi care isi doresc altceva pentru acest sezon“.
Viitoarele mirese trebuie sa stie ca, pe langa sute de modele de rochii de ocazie si rochii de mireasa, la targul de la Centrul Multifunctional vor avea la dispozitie si un stand cu rochii de mireasa „second-hand“, denumit generic „Rochii de Maritat“. Modelele apartin unor creatori apreciati si sunt expuse numai cu ocazia acestui eveniment,  iar preturile sunt reduse chiar si la jumatate.

Stirea este preluata : http://www.gds.ro/Local/2015-02-28/targul-de-nunti-wedding-fever-ajuns-la-sasea-editie/

 

Targul Wedding Fever Craiova 2015 este promovat de catre Agentia de Publicitate Camera Media Craiova

Leave a Reply